Training & advies

HET FACILITEREN VAN DE BESTE SERVICE

Service en dienstverlening is de rode draad voor elke organisatie! Uw personeel speelt hierin de voornaamste rol. Hoe definieert u gastvrijheid en hoe brengt u dit over op uw personeel? Als u in uw medewerkers investeert, verdient die unieke gastgerichtheid zich binnen mum van tijd terug!

Het trainingsaanbod van Wines & Welcome richt zich op de ontwikkeling van reeds aanwezige kennis en vaardigheden van uw medewerkers. We trainen niet om te trainen; wij zorgen dat gastgerichtheid, service met een lach en klantbeleving bij uw personeel vanzelfsprekend is.

Door trainingen op maat prikkelt u de gedrevenheid en motivatie; de juiste gedragingen ontstaan als een tweede natuur. Uw personeel voelt zich gezien en gewaardeerd en zal van absolute meerwaarde zijn. Voor uw klant en dus ook voor uw onderneming.

Door jarenlange ervaring in de brede hospitality geef ik uw personeel de juiste praktische handvatten en persoonlijke tips die direct toepasbaar zijn. Resultaat: een verhoogde klanttevredenheid en een verbeterde omzet.

Service is wat je geeft …. Gastvrijheid hoe het wordt beleefd.

Wijnbeleving en wijngenot

• Wijnkennis over de wijnen op uw eigen kaart
• Enthousiasmerende wijnpresentatie
• Training / begeleiding ‘on the job’
• Zelfverzekerde, toegankelijke medewerkers
• Verhoogde gasttevredenheid

Is iedereen net zo enthousiast over wijn, is de kennis even groot? Na deze training zorgen we ervoor dat uw personeel anders gaat denken over wijn dan zij deden. Nieuwsgierigheid wordt getriggerd; klanten zijn bereid een ander niveau wijn te proberen.

Ik wil meer weten

Hospitality training

• Gastvrijheid, sfeer en wezenlijk contact
• Moeiteloos gastheerschap
• Kwalitatieve klantgerichtheid
• In diverse horecabranches inzetbaar
• Praktische, persoonlijke tips & tricks op de werkvloer

Ruime ervaring in de horeca, hotellerie en dienstverlenende sector leerde mij dat service met een glimlach wel degelijk getraind kan worden. Zij die ervoor openstaan, hebben wezenlijk meer werkplezier en bieden uw bedrijf legio kansen. Het werken in de hospitalitysector is niet voor niets een roeping!

Ik wil meer weten

Gastlessen vakmanschap

• Vakmanschap
• Wijnkennis
• Gastheerschap
• Praktische, actuele inzichten
• In company training

“Wees trots op je vakmanschap en deel je kennis,” is mijn motto. De gastlessen over wijnkennis en het delen van gastheerschapervaring, dragen versneld bij aan de kwaliteit van de gegeven theorie. Speciaal voor mbo-opleiders verzorgen we praktijkgerichte gastlessen, ook op de praktijklocatie. Een kwalitatieve mix die kennis en vaardigheden van een student versneld versterkt.

Ik wil meer weten

Examinering

Praktijkgerichte horecavakken en uiteindelijk examen doen! Voor o.a. de gastvrijheid in de Zorg maar ook voor de diverse mbo-studierichtingen zoals; Hospitality-, Horeca/Hotel- en Luchtvaartmanagement ben ik al geruime tijd inzetbaar als examinator van de praktijkexamenvakken op de diverse niveaus. Bent u op zoek naar een betrouwbare en ervaren collega in uw team van examinatoren? Neemt u dan graag contact met mij op via het contactformulier.

Ik wil meer weten

EEN LACH IS EEN SIMPELE MANIER OM ER MOOI UIT TE ZIEN

Gastvrijheid is: de gast zó welkom te laten voelen dat hij zich meer thúis voelt dan te gast. Wilt u uw medewerkers aansteken met dit gastvrijheidsvirus en andere waarheden? Bent u geïnteresseerd in het trainingsaanbod? Informeer dan geheel vrijblijvend naar de mogelijkheden wat ik kan betekenen voor uw bedrijf of instelling. We bespreken de wensen en plannen een vrijblijvend bezoek aan uw onderneming. U zult niet de eerste zijn die de waarde ervan ervaart en ook zeker niet de laatste.

WIE HANDELT VANUIT PASSIE, HEEFT GEEN WERK MAAR EEN LEVEN…

Informeer naar de mogelijkheden